Nu går det undan.......

Tiden går alldeles för fort, jag hinner inte allt jag vill. Men det kanske är ett positivt tecken på att man har det bra?
Jag planerar ju min tid som jag vill och det trivs jag jättebra med. Målar, syr jobbar timme på Kexet, bättre kan det inte bli. Nu blir det mycket jobb på Kexet eftersom mäss säsongen börjar. Nu ska jag ut och resa i 5 veckor
mellanlandar här i Vallentuna på helgerna, ska bli riktigt roligt och träffa alla mina fina kollegor. Ser fram emot att träffa min fina Pia, som har prövats hårt de senaste veckorna. Tänker på dig varje dag Pia och försöker ge dig
positiv energi. Livet must go on!
Om ni inte redan uppmärksammat så har jag jobbat med min hemsida www.fantasiahantverk.se
skriv gärna och säg vad ni tycker.
Återkommer från olika delar av Sverige.

Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: pia källberg

Hej Min Vän.

Din nya sida är jätte fin .

Här lunkar livet sakta på har börjat jobba och det känns ganska bra har min stunder då det dalar ner men med god hjälp från min älskling, barnen och goda vänner så går det ganska bra .

Min bror och hans sambo kommer snart hem igen för att närvara på begravningen(dom bor i USA ) känns skönt .

Ser också framemot att ses på mässorna.

Sköt om dig min vän.

Kramar

Pia

2009-09-27 @ 17:39:33
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så härligt att få styra över sig själv så där mycket. Tycker att din nya sida var jätte fin.



Ha en bra vecka!

Kram Ullis

2009-09-27 @ 21:58:18
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: Mari

Jag kan bara hålla med dig. Vart tar tiden vägen egentligen? Ingenting hinns med.



Så snygg din hemsida har blivit, och så många fina saker du har till salu.

Ljusen såg jättemysiga ut.



Kram Mari

2009-10-05 @ 18:12:13
URL: http://marizan.blogspot.com
Postat av: Petra

Goaste Lotta, jag är så glad att jag äntligen fått besöka dig igen å ta del av allt du varit med om den senaste månaderna.

NU ska jag kolla in din nya hemsida.

Var rädd om dig,

kram från Petra

2009-10-25 @ 19:02:19
URL: http://villanoystu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0