Hjärtligt Välkommen............

Så här blev mina stora gjutna hjärtan,


Målade med stenfärg och sen lackade för utebruk, om man så vill.
Fördelen med gips är att dom inte blir så tunga. Man behöver ju inte
texta Välkommen utan det man själv önskar. Ska göra ett till ett bröllop
där  det ska textas Kärleken övervinner allt. Här kommer de tre som är färdiga
nu


2 med ängel och 1 med ros.
Få se om intresse finns på marknaden på lördag.
250 kr  kommer jag att ta, ska jag skicka tillkommer frakt.
Är någon intresserad är min mailadress    [email protected]

Börjar få grepp om vad jag ska ha med mig på lördag, mitt enda problem är
ett bord, för det får man tillhandahålla själv. Det blir väl ett besök på Myrorna
annars får det bli nåt billigt plastbord.

Det här var ett kort men HJÄRTLIGT inlägg, ja man kan kalla det lunchinlägg.

Kram Lotta




Kommentarer
Postat av: Lotta

Dina hjärtan e ju underbara , de kommer nog att gå åt ska du se , lycka till med försäljningen nu !!

Kraaam !!

2009-05-13 @ 14:50:41
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/
Postat av: Titti

De blev helt underbara!!!!

Du är kanonduktig. Lycka till på lördag =)



Kram Titti

2009-05-14 @ 15:35:56
URL: http://www.tittispyssel.blogspot.com
Postat av: Petra

Vilka underbara hjärtan du skapat! Månne vad frakten kostar? Eller så kan vi göra så att du tar med dig några stycken till försäljning när du kommer och bor i min gäststuga... :-) Så betalar ju resan sig själv iallfall... :-)



Mailet har jag fått och nu ikväll ska jag "gå till banken", underbart det här med internetbank. Sååå mycket jag ser fram emot att få paket från dig.



Vad roligt att läsa om hur våren kommit olika runt om i Sverige. Tänk att du så nyligt varit i mina trakter (nästan). Hann du göra något kul i Luleå eller var det bara jobb, jobb, jobb?



Lycka till på marknaden. Jag tror att du endast kommer att behöva packa upp dina saker, inte packa ner igen för de kommer att gå åt som "smör i solsken". Ska jag boka in dig på Överkalix marknad, i mitten av juli? Sovplats har du ju då redan ...

:-) Norrbottningarna skulle må gott av att få ta del av dina vackra saker.



Må väl nu du kreativa, duktiga kvinna. Hoppas att ni haft trevliga födelsedagar. Vi firade en liten namnsdags-prinsessa för första gången igår :-)

Kram

2009-05-14 @ 21:27:57
URL: http://villanoystu.blogspot.com
Postat av: Mari i Marieholm

De är så underbara!!!!

Kan inte tänka mig annat, än att de kommer att gå åt.

Lycka till på lördag.



Kram Mari

2009-05-14 @ 22:20:13
URL: http://marizan.blogspot.com/
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så fina hjärtan. Verkligen helt underbara. Hoppas att det går bra för dig på lördag.



Kram Ullis

2009-05-14 @ 22:24:44
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: Lilla jag

Dina saker är så fina! Du har verkligen en talang.

Kram Irene

2009-05-16 @ 22:44:05
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0