Mys med "la Gubs" och lilla hörnan

Idag har varit en tuff dag, jag har suttit på kontoret hela dagen och förberett
resan upp till Norrland nästa vecka. En massa kundbesök inbokade och
en mässa på onsdagen. Det är inte min grej att sitta på ett kontor jag trivs
bättre när jag är ute bland kunder och jobbar. Kom hem för en timme sen
har just ätit middag med "la gubs" så nu mår jag bra. Han bjöd på gorgonzolapizza
och ett glas rött. Tack för att jag bara fick sätta mig ner och njuta!
 

 Har en liten myshörna i köket som jag tänkte visa


Visst är det väl skönt att få sätta sig ner och ta av sig skorna?

Ha en fin kväll alla mina kära som läser min blogg.
Kram till er alla, imorgon är en ny dag och om den vet vi inget!

Lotta

Kommentarer
Postat av: Anki

Mums med gorgonzola pizza. Jag målar för fullt nu, det hänger galgar i lampan i köket, hi hi.. Jag har lite grundmålningsjobba att göra som sagt, lite allmän blandning med olika projekt. Kramis

2009-01-15 @ 20:20:13
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Jennifer

åh så mysigt ni ska ha det :) Vi sitter faktiskt ockås och njuter av livet. jag vid datorn som segar och pontus vid sen och spelar poker. Älskar dig och längtar efter dig puss

2009-01-15 @ 20:41:20
Postat av: Lotta

Hej Namne !!

Vad glad jag blev att du lämnade en kommentar , så jag fick chansen att hitta till din undebrar blogg !!

Det förra inlägget om din gammelmormor , är ju helt fantastiskt , vilken kvinna !!!

Nu ska jag kika vidare här , det verkar finnas mycket att se och läsa !!

Ha en fin helg !

Kram en annan Lotta ;-)

P.S Nej jag visste inte att det var tibast , trodde det såg ut på ett annat sätt , kul !! D.S.



2009-01-16 @ 08:49:10
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Vad sött!:-)



Jasså du ser inte bakgrunden. Du kanske inte har Firefox, utan Internet Explorer. Ladda hem det andra vet ja! Annars är det en annan upplösning du har på din skärm.:-) Puss

2009-01-16 @ 10:50:58
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Ewa

Å vilken mysig liten hörna!



Kram

/Ewa

2009-01-16 @ 20:42:32
URL: http://klewaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0