Tävling hos Anette, Piffaopuffa




Anette har gjort detta underbara smycke
www.piffaopuffa.blogspot.com

Tävlingen pågår t o m 15 januari.

Det är så vackert med det svarta hjärtat.
Vet ni vad mitt barnbarn säger "Min farmor hon är konstig hon, hon har bara svarta kläder men allt i hennes hem ska vara vitt."
Men livet är väl lite så, svart eller vitt !

Nu har jag haft min blogg i drygt en vecka, och ni ska veta att jag är jätteglad för all respons jag fått.
Jättemånga som läser den men inte lika många som lämnar kommentarer.
Jag blir jätteglad om ni lämnar en kommentar jag lovar att jag svarar.

Lunchen börjar gå mot sitt slut, skriver mer senare.
Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: josefine

jag glömer bort din blogg den är så ny liksom

2009-01-08 @ 17:16:23
URL: http://plin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej Mysmamma, jag sa ju att du skulle gilla att blogga. :) Älskar dig puss och kram

2009-01-08 @ 17:16:51
URL: http://liljansvilja.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha, jag har ju ärvt det från dig så det är ju inte så konstigt! Jag kan alltså skylla på dig i hela mitt liv! ;) Nej då, du är inte dum. Men den var fin... tyckte jag. Och 249 kr hade jag säkert spenderat på någonting ovettigt i slutändan ändå. Du vet hur det kan bli. Älskar dig Puss

2009-01-08 @ 18:47:28
Postat av: Stina-Hemma på landet

Ja, det är då bra att du bloggar du gumman.



Svarta kläder och vitt hem. Ja, det är nog lite så. Jag ska på med att måla dörrkarmarna snart. Fy sjutton, sicket slit det kommer att bli.

Ville ha dem bruna först, för att det passar så bra med golvet. Men nu pallar jag inte mer. Nu blir det vitt!



Kramis LottaPotta.

2009-01-08 @ 19:31:25
URL: http://www.hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0