Hemresan uppskjuten............

Vi vill inte åka hem så vi stannar ännu en dag, skönt men det blir nog att hålla sig inne och pyssla för
idag är det kallt - 15,6.
Igår sydde jag nya stolöverdrag, målade tv-bänk och några tavelramar.
Det roligaste var när jag satt penseln på TV den är brun, ful tycker jag, då blev det ramaskrik i huset.
Där gick gränsen, så TV är fortfarande brun, men nu är han förberedd så om nå´n månad blir den säkert vit.
Det är ju så att kvinnans list övergår mannens förstånd, haha, det fattar dom inte.
Här kommer lite bilder från hallen
         

Denna lilla byrån är gjord 1920 av sockerlådor till min faster i julklapp. Hennes farfar gjorde den och målade
den röd, jag fick verkligen jobba för att få bort den färgen. Hon var väldigt rädd om den, men när hon gick bort fick jag den. Tycker väldigt mycket om familjeklenoder
och speciellt när man vet vem gjort möbeln. Kommer att visa flera framöver.

Idag håller jag tummarna för vår duktiga fotbolltjej, hon spelar turnering nu.
Lycka till Josefine, farmors Plinelin


Ha nu en bra dag Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vila blev det verkligen idag, skulle ha storstädat men jag har fått feber och har ont i halsen och då vilar jag eftersom jag aldrig är sjuk i princip. Älskar dig syns på måndag puss

2009-01-03 @ 15:18:22
Postat av: Anonym

vila blev det verkligen idag, skulle ha storstädat men jag har fått feber och har ont i halsen och då vilar jag eftersom jag aldrig är sjuk i princip. Älskar dig syns på måndag puss

2009-01-03 @ 15:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0