Utmaning ett foto i timme

Fick en utmaning av min dotter att ta ett foto i timmen
Här kommer ett svep


Mina "senilsnören" jag gjorde igår kväll



Alla fyra storlekar av mina gjutna hjärtan


Solen börjar visa sig på vår baksida



en blick genom fönstret



En tavla jag köpte i Silicon Valley 1985



Vårt vigselcertifikat


Nå´t jag verkligen älskar i mitt hem



Mina fyra älskade barnbarn



En älskad kudde som min mor sytt



Blommor jag köpte och planterade idag


Ett smycke min dotter fick i arv efter min mor, en madonna som väcker mycket uppmärksamhet.
Och vi förstår inte varför? Vad står denna madonna för?



Här är dotra som utmanade mig.

Trevlig lördagkväll på er alla Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Petra

God afton, vilka fina bilder du visar ikväll. Och så söt hon är, din dotter!



Jag vet inte om du minns, men för ngra veckor sedan kontaktaktade jag dig för att jag ville beställa lite av allt det vackra som du skapar. Jag har inte kunnat maila dig därför att nåt tokigt är det m min mail; jag kan ta emot men inte skriva själv. Kan jag göra en beställning istället via en sådan här kommentar? Isåfall här eller på sidan där du visar upp dina alster?

Isåfall kan jag sedan maila mina kontaktuppgifter från någon annans mail.



Ha det så jättebra,

kram från Petra

2009-02-21 @ 22:57:37
URL: http://villanoystu.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Vilken härlig utmaning. Mycket fint var det att titta på. Det får bli Lycka då, hihi. Ja jag är en riktigt velpotta ibland och andra gånger är jag himla bestämd.





Ha en bra helg!

Kram Ullis

2009-02-21 @ 23:12:59
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Hej Farmor!

Åhh vad fint,I dag ska vi på BIO sen äfter frukosten ska jag ut och gå med mamma ha det bra

Kramizzar Pline lin

2009-02-22 @ 08:04:35
URL: http://plin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Lotta.

Kul med lite bilder ch ett fint kort på din vackra dotter och underbara barn barn.

Ha en bra vecka .

Kramar

Pia

2009-02-22 @ 14:20:03
Postat av: Sommartjejen

vad roligt det var att se din dag och ditt pyssel.

Jag återkommer snart med beställning! Ska bara fundera ut vad jag vill ha. =)

KRAM

2009-02-22 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0