Snöig söndag och en ny blogg

Man blir lite bestört när man vaknar och det har kommit ca 1 dm snö och mer trillar ned. Usch och fy!
Jag är så glad och tacksam att jag fått sådan respons på mina saker jag tillverkar. Därför har jag beslutat mig för att
lägga upp en blogg där ni kan se delar av det jag säljer och det blir lättare för er att beställa
www.fantasiahantverk.blogg.se   
Vill bara berätta att Fantasia Hantverk är en inregistrerad firma, så ni inte tror jag sysslar med svart handel.
Här kör vi vitt.
Hittar ni något ni är intresserade av skriver ni endera en kommentar eller skickar ett mail till
[email protected]

Alla såná här uppgifter kommer att finnas på bloggarna framöver, men jag vet inte hur man länkar,
så det får vi vänta på tills jag får hjälp.

Kramis Lotta


Kommentarer
Postat av: Anki

Vad skojsigt nu har du lagt det nya i startgroparna. Lycka Till!



Kram

2009-02-22 @ 11:22:43
Postat av: sanna panna

skrattar..japp FÖRE min tid...snäjlmail va e det`` asså de där med frimärke o se...nääeee stoppa in de i datorn så....skrattar sorry ja glömde adressen...

Ang dina tavlor?? HUR stora kan du göra???...:) :)

2009-02-22 @ 17:47:26
URL: http://raskan99.blogg.se/
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Jaa, jag är sååå trött på snön. Ska det aldrig sluta?

Våren kommer väl inte i år. Det blir väl tvärsommar. Kramis

2009-02-23 @ 13:05:29
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej!



Vad kul med en ny blogg!

Ska genast in och titta :)



Ha en jätte bra kväll.

Kram Sandra

2009-02-23 @ 19:26:27
URL: http://sandrashem.blogspot.com
Postat av: Mari i Marieholm

Så kul!

Ett stort lycka till med den nya bloggen.

Så härligt med ny kamera.

Det är verkligen roligt att fotografera.

Du är verkligen flitig med pysslandet.

Jag önskar att jag hade bara en liten uns av din skaparkraft :)

Härliga bilder på Helmer och på dina barn :)

Så roligt att åka till Ullared. Jag ska dit nu i mars. Jag längtar. Hoppas att du hittade många fynd.

Vad tråkigt med din blogg. Du har ingen aning om vad som har hänt?

Ha en bra vecka!



Kram Mari i Marieholm

2009-02-24 @ 10:30:46
URL: http://marizan.blogspot.com/
Postat av: Mari i Marieholm

Oj, som det kan bli :/

Det är klart att det sista inte hörde till.

Har försökt att kommentera på några andra bloggar, men det funkar inte. Hade nog kopierat texten och det råkade komma in hos dig. Jaja, ibland är man virrigare än vanligt, hehehe



Kram Mari

2009-02-24 @ 11:46:52
URL: http://marizan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0