Det är för oss solen går upp............

Tänk vad man blir glad när himlen är blå och solen skiner, igår var det
dagsmeja här, vilken känsla. Snart, snart är det vår. Det är lycka för mig.
Idag har jag fått en utmaning av min dotter www.liljansvilja.blogg.se.
Jag fick en kamera i present av min familj och nu kom utmaningen.
Jag ska ta ett kort i timmen idag, kan bli lite kul.
Jag får väl ställa äggklockan så jag kommer ihåg.
Vad händer mer idag, jo dotter och måg kommer på besök, ska bli mysigt
att få rå om dom ett tag.
Ut och handla blir det också, få se om jag hittar några fina vårblommor,
annars blir det ett stort fång tulpaner med ginst, älskar den doften!
Sen ska jag måla en pall som är beställd, ska vara en dopgåva.
Och sist men inte minst ska jag måla text på Hanna och Ullis hjärta.

Återkommer med ett svep av bilder.

Njut av solen, kramar Lotta





Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Hoppas att ni får en trevlig dag nu gumman.

Puss och kram Stina

2009-02-21 @ 11:46:35
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0