Glad Påsk

Ja, nu har vi landat i Samuelsgården och snö har vi ingen brist på. Problemet är att snön är som vispad grädde, så vi har kört fast med bilar, skotrar och fyrhjulingen kan vi bara köra på plogade vägar. På sjön har vi dubbelis så frampå dan blir
det ganska blött. Idag går säkert allt mycket lättare för nu har vi skoterspår att köra i, men våra pojkar och lagubs fick
kämpa igår innan spåren var uppkörda

Barnbarnen kollade in när pappa och farfar jobbade



Mina sötgrodor, kan tänka mig att dom väntar på påskharen idag.
Nu har jag kokat ägg, marinerat fläskfile satt köttbullar på grillspett med diverse tillbehör
nu är det bara att packa ner i kylväskor och bege sig ut i det underbara vädret och njuta.

En riktigt Glad Påsk på er alla.
Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Petra

Men så himla fina de är, dina sötgrodor.

Snön kan verkligen ställa till med vissa bekymmer. Hoppas ni har det fortsatt bra.

Kram från Petra

2009-04-11 @ 22:57:11
URL: http://villanoystu.blogspot.com
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så mycket snö ni har. Här har allt försvunnit på mindre än en vecka. Låter som om er påsk blir underbar.



Ha en fortsatt skön helg!

Kram Ullis

2009-04-12 @ 22:38:12
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: Lo

2009-04-13 @ 21:01:53
Postat av: Lo

Hejsan. Länge sen jag var inne och hälsa på hos dig. Så mycket snö ni har på landet. Och du är som vanligt mycket händig och konstnärlig. Jag avundas dig att kunna göra det du vill nu. Säger: Lycka till!

Må så gott.

/Lo

2009-04-13 @ 21:04:52
URL: http://englavingad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0