Så var man i Vallentuna igen........

Blev väckt imorse vid 06.00 med ett rop att kaffet var klart, kom upp och kände att det var lite svalt i huset.
Inte konstigt då termometern ute visade minus 28, bistert kan man säga. Att packa in i bilen i den kylan var
inte det jag njuter av. Vid 07.30 lämnade vi mitt älskade Samuelsgården och åkte mot Vallentuna. Nu är
vi framme och har packat in nu är det bara att packa upp kvar. Här visar termometern minus 13,4 inte mycket snö
men lite som täcker marken så det är vitt iallafall.
Ha nu en fin kväll alla, kram Lotta


Kommentarer
Postat av: Dotter

Kan inte du göra någon god mat imorgon, jag är hungrig! :) Vad som helst går an.Puss

2009-01-04 @ 16:34:07
Postat av: Mamma

Kan älgfärsbiff med smörstekta kantareller va nå´t?

Kram

2009-01-04 @ 16:45:05
Postat av: Dotter

Ja det kan det verkligen vara, gud vad gott. :) Jag borde vara hos er vid två tre tiden för Ann-sofie skulle på simskola med hennes dotter. Men jag funderar på att åka och ställa bilen hos er innan och traska ner till centrum, men det beror på köer imorgon. Men det kanske det inte är några eftersom folk är lediga. Jaja vi hörs imorgon. Puss

2009-01-04 @ 16:58:38
Postat av: Stina-Hemma på landet

Hej gumman! Vad fint du har målat och sytt.

Ja, gubben märker inte när TV:n blir vit.:-D



Ha det gott! Kram Stina

2009-01-05 @ 18:22:05
URL: http://www.hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0