Födelseannons, Jag har fått en ny arbetskamrat.............

Tänkte visa bild på en av mina arbetskamrater , vet inte om hon jobbar så mycket själv, hon är så stor
och dom flesta älskar henne, ja hon är världsberömd ! Alla vi runt omkring henne gör jobbet så hon blir bara
större och större. Vilken donna hon är och fortfarande så fräsch och populär fast hon är till åren kommen. Nu i dagarna har hon fått en syster, men dom kan knappast ha samma far för lillasyster är helt brun, ja riktigt mörkbrun. Finns inte en ljus fläck på henne. Hon ska heta Choko!

Här är bilden på stora syster 


Hon är ju originalet och full med nougat.

Lillasyster är ju choko och full med choklad.


Ballerina heter dom och det är några jag jobbar med varje dag .

Håll utkik snart kommer Ballerina Choko, hon är så nyfödd så jag har tyvärr ingen bild ännu.

Kramis Lotta
            

Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på landet

Ja. jag älskar Ballerina.



Jo, jag skrattade åt ditt inlägg. Hann inte med alla igår, så då tar jag dem idag istället.



Min gubbe kan äta HUR MYCKET SOM HELST!, utan att gå upp i vikt.

En annan då... som har problem med sköldkörteln ser ut som en elefant i ett kylskåp!:-)

Puss

2009-01-09 @ 08:54:16
URL: http://www.hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Anki

Ha ha ja det det blir fel hela tiden u när jag skriver, tagetera funkar inte som de ska. Ja jag kommenterar åt dig hos henne.

Kram

2009-01-09 @ 11:06:25
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är redan försent, jag har flyttat allting. det gick hur bra som helst. Nu ska jag bara klura ut om jag vill ha det så här puss

2009-01-09 @ 13:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0