Med sorg i hjärtat..................

måste jag/vi åka hem till Vallentuna imorgon. Det känns inte som det är det jag vill, men vardagen kommer närmare....
Nu har jag plockat bort ljustakar, stjärnor ja allt som hör jul/nyår till. Kommer nog inte hit förrän till påsk. Men påsken här uppe är en av de underbaraste årstiderna (vädret spelar stor roll) ljuset har kommit solen värmer och oftast droppar det
från taken. Familjen samlas, vi kör heldagar ute på sjön, fiskar, solar, grillar ja bara njuter. Så det ser jag fram emot nu.
Nu ska jag plocka ihop mina pysselgrejer, dammsuga av, sen blir det nog att lägga sig i viloläge.
Kollade just på termometern vi har väldigt kallt nu -23,8

Kommentarer
Postat av: Dotter

Vi har också fått snö och det är kallt, jag var nyss ute på promenad och håret blev vitt! :) Vi ses imorgon.... Puss

2009-01-04 @ 13:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0