Ledigheten slut...........

Ja, tänk att 2 veckor går så fort, imorgon är arbetsdag. Fördelen är att det blir en mjukstart bara 3 dagar.
 så är man ledig igen. Idag har jag haft en riktig mysdag, läst bloggar, vilat ja bara funnits. Man behöver
såna dagar ibland. Som jag berättat tidigare pysslar jag mycket tänkte visa lite av min textilmålning

                                                    

Lite nostalgibilder, handmålade 50x50 cm. Det fina är att dom tål 60 grader maskintvätt.
Visst är dom söta?  Har målad dessa motiv på väskor, örngott mm
Bilden med pojken och flickan har jag målat på en hel del postlådor, ser ni en låda med denna bild vet
ni vad den kommer ifrån.

Nu är det nog dags att ta hand om tvätten, torktumlaren tystnade.
Ha´ en bra kväll så hörs vi imorgon  Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Piffa och puffa

Hej!

Vad roligt att du hittade till min blogg, på så sätt hittade jag även din. Läste ditt tidigare inlägg om att det finns änglar hemma hos dig. Det finns det här med och en av dem är vår älskade Robin. Han har busat en hel det men det gör inget.

Kram Anette

2009-01-06 @ 19:49:06
URL: http://piffaopuffa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0