Gipsavgjutning

Ja då har jag testat att jobba med gips, roligt men kladdigt.
Har köpt formar som jag började med



Försökte mig på att antikbehandla dom, blev ganska bra tycker jag.
Nu vill jag ha lite större hjärtan och inte plan undersida, har hittat formar
men jag vet inte om jag får till det. Men skam den som ger sig.
Försöker också skapa egna formar med formgummi, spännande och se hur det blir.
Lovar att det luktar pest och det är varning på flaskan att det allergiframkallande.
Få se hur jag mår imorgon.
Skönt att det är fredag  och snart är kl 20.00 då blir det dragning i tävlingen.
Tack för alla kommentarer önskar att ni alla kunde vinna.
Ha´en mysig fredagkväll
Kram Lotta


Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Jo du...de där kakorna var väldans goda.;-)



Men du! Drick inte det där nu!;-) Puss

2009-01-30 @ 19:21:54
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Anki

Vad fina de blev med antikbehandling, jag har också kladdat med gips och man måste vara noga med att få bort luftbubblorna.

Konservburkar har jag också roat mig med som sagt. Du skulle se vilken vacker blomster slinga med ljus som jag handlat på Hansons magasin, länken hittar du hos mig. Ring om jag vinner, hi hi..

Kram

2009-01-30 @ 19:28:54
URL: http://flyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0