Det knackar på dörren.............

En liten söt historia
Jag älskar ju att tillverka saker och kransar är en del av mitt pyssel.
Gjorde en krans av jordnötter och pistagenötter



Jag lovar det var ett enorm jobb, varje nöt handmålade jag.
Blev jättenöjd och satt den på ytterdörren.
En dag när jag kom hem från jobbet blev jag fundersam då det låg
några rosa nötter på trappan. Dåligt lim var min tanke.
På morgonen dagen efter när jag kom ut från duschen och stod i hallen och
fönade håret knackade det på dörren. Vem knackar på dörren 06.00?
Jag brydde mig inte utan fortsatte med håret, men nya knackningar hela tiden.
Gick och öppnade dörren och vilka knackade på, jo 2 skator som njöt av mina
nötter i kransen. Den var inte vacker kan jag lova. Hela trappen full med nötskal
och av kransen var nästan bara stommen kvar.
Det är inte bara människor som uppskattar det jag gör utan också djuren.
Och det är jag tacksam för.
Nu är det godnatt för mig, så kram till er alla Lotta

Kommentarer
Postat av: Anki

Fniss, jag skulle börja undra jag om någon knackade på klockan sex på morgonen. Skator är också ljuvliga, not..Kram

2009-01-10 @ 22:53:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0