Det bor änglar i mitt hus..... och jag älskar änglar

Nu när vi varit borta i drygt en vecka upptäcker jag när jag kommer hem att vi har änglar i vårt hus.
Hoppas dom är med oss och skyddar oss, kanske inte just dom jag visar bilder på men jag är
övertygad att vi alla har en skyddsängel. Här kommer lite bilder på våra inneboende

                          
jag hoppas verkligen dom trivs och vill fortsätta bo hos.
Änglar finns dom.....................?

Jag är helt övertygad, vad är ni, snälla kommentera



Det här är vår lilla änglakille, ett av det första jag ser varje morgon.
Här kommer en av mina käraste julklappar den är ägnad till mig från min dotter, men jag vidarebefodrar den
till min älskade mor, saknar dig varje dag


Tror det blev lite "djupt" idag men vet ni jag önskar att vi alla tar hand om varandra, vi har bara varandra till låns.
Å´  en lite en ängel som hjälper oss önskar vi no


Kommentarer
Postat av: Petra C

Jag tror också att det finns skyddsänglar!

2009-01-05 @ 22:02:06
URL: http://petracanberger.blogspot.com/
Postat av: Ewa

Hej Lotta!



Helt klart finns det "skyddsänglar". Det är våra avlidna nära och kära som ser till oss. Jag har haft kontakt med ett medium, har skrivit om det flera gånger på min sida. Han berättade att det är min mamma, och morfar, som besöker mig. Sedan jag böt lägnehet har jag dock inte märkt av dem lika mycket. Kanske känner de att jag har det bättre här, och inte behöver oroa sig lika mycket?!

Leta på min blogg, och skriv Pierre... Då får du nog fram lite om det jag skrivit som han berättade åt mig.



Varm kram

/Ewa

2009-01-05 @ 22:12:36
URL: http://klewaskrypin.blogspot.com
Postat av: Linda

kul att en farmor har skaffat en blogg, det skulle aldrig min farmor klara av, jag vet inte ens om hon vet hur man hanterar en dator. Eller jag tror inte att hon har någon,hahaha. ha det bra!

2009-01-05 @ 23:12:04
Postat av: Jennifer

Du är den bästa som finns glöm aldrig det!

2009-01-05 @ 23:22:19
Postat av: Anki

Hej hopp i lingoskogen!

Självklart finns änglar, kanske inte på det sättet som vi avbildar dom, men de finns med oss hela tiden.

Vad ska i hitta på i dag då?

Kram

2009-01-06 @ 10:34:12
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: sanna panna

hahahaha jaaa dom vet inte ett skit..

Det värsta är med han är att så fort KIDSEN hör av sig så säger han..

Jaaaa ni ska väl ha pengar..NI kan ju inte ringa för nått annat....asså dåre ....ja vet inte ens varför jag bloggar om idioten...men det är väl ett sätt o skriva av sig antar jag..

kram på dej o kul att du läser bloggen..har lagt dej nu i min lista för bloggar som ja läser..

2009-01-06 @ 16:15:13
URL: http://raskan99.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0