Vem hade tur idag, jo.......

Ja då var det avgjort, en massa lotter blev det


På den första lotten som drogs stod det Sundsvall och vem kan det vara jo,



Grattis Hanna, www.hannashantverk.blogspot.com, målar din text i helgen och skickar hjärtat i början av nästa vecka.


På lott nr 2 stod det nära Leksand



Grattis Ullis, www.levapalandet.blogspot.com, målar i helgen och skickar i början av nästa vecka

Lott nr 3 den vill söderut, men den verkade liten vilsen, men bestämde sig för trakterna kring Linköping



Grattis Lotta, www.envilsenloppa.blogspot.se, nu kan du "ägga" upp dig!


Och slutligen lott nr 4, stannade inte så himla långt ifrån Linköping, nämligen Nyköping



Grattis Lilla jag, www.irenev.blogg.se .En ängel i rummet är ju aldrig fel.

Mailar ni adresserna till mig [email protected]. och Ullis nu får du tänka ut vad det ska stå
på ditt hjärta, för du vet om jag ska välja kan det bli Heja Brynäs.

Tack alla för att ni har varit med i tävlingen, känns alltid lika tråkigt att inte alla kan vinna.
Det kommer mer tävlingar längre fram, så då försöker vi igen.

Nu ska jag fortsätta med mitt pyssel en stund till, just nu gör jag "senilsnören" till glasögon,
hade många kunder som frågade efter det förra sommaren. Nu hittade jag äntligen öglorna
så då är det bara att tillverka.

Sen kan jag berätta att jag gjutit de största hjärtat och det blev verkligen bra, kul att ha ute i sommar
bland blommor och blad, visar bilder senare.
Så nu har jag 4 storlekar att erbjuda, det Hanna och Ullis vann var det näst största.

Ha det bra alla fina, kram Lotta




Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Men så glad jag blir. Heja Brynäs åh hu, får sådana rysningar när jag hör det, s. Är ju inte från Leksand från början, men där jag kommer ifrån hejar man antingen på Leksand eller Brynäs. Eftrsom min morfar var Leksing så blev även mamma och morbor det så något annat har aldrig varit att tänka på. Hur ska jag kunna välja nu då!? Får bli Lycka då. Ska maila min adress till dig.



Kramar Ullis

2009-02-19 @ 22:06:59
URL: http://levapalandet.blogspot.com/
Postat av: Zarah

GRATTIS till alla vinnarna! :D

2009-02-19 @ 22:07:34
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Lilla jag

Å vad roligt att jag vann! Och grattis till alla andra vinnare också. Verkligen fina vinster :)

2009-02-20 @ 00:33:35
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: pia källberg

Hej Lotta.

Vilken underbar sida / blogg du har

Dina hjärtan och blommor är helt underbara.

Måste beställa ett hjärta av dig .

Sköt om dig och ha det så bra .

Kramar

Pia

2009-02-20 @ 09:16:24
Postat av: anita

Grattis till er som vann!

Turen var på er sida idag :-)

2009-02-20 @ 09:22:09
Postat av: Anki

Grattis till alla vinnarna.



Kanske så tinar det upp lite i dag när solen lyser så underbart. Påsk känsla i dag.

Kram

2009-02-20 @ 12:37:38
Postat av: Petra Bloggar

vilka Hjärtefina hjärtan du gör! :-)

2009-02-20 @ 16:01:51
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Dotter

längtar efter er, vad ska vi äta imorgon? ;) ÄLSKAR DIG

2009-02-20 @ 16:15:51
Postat av: Hanna

Åh, tack!!! Vad kul!

Vad glad jag blir :D



Och grattis till alla andra vinnare!



Trevlig helg!

Har mailat dig min adress.

Kramar / Hanna

2009-02-20 @ 19:48:41
URL: http://hannashantverk.blogspot.com/
Postat av: Dotter

DU HAR BLIVIT UTMANAD PÅ MIN BLOGG. PUSS

2009-02-21 @ 09:06:49
URL: http://liljansvilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0