Tävlingar

Har aldrig haft tur i tävlingar, men är man inte med kan man ju inte vinna något.
Nu tar jag chansen.

Tävling hos Hanna, med sin inspirerade blogg www.hannashantverk.blogspot.se



Tävlingen pågår till 28/2.

Och så denna underbara korg hos Ragnhild med superbloggen www.cremeinterior.blogspot.com



Här är det bråttom, tävlingen avslutas 5/2

Jag är ju förtjust i hjärtan så denna tävling vill jag inte missa
Josefin med fina bloggen www.kryddalivet.blogspot.com lottar ut detta fina hjärtat



Tävlingen pågår t o m 14/2

Nu lever jag på hoppet.

För övrigt är det full arbetsvecka som gäller, köriga dagar och orken när jag kommer
hem på kvällen är bortblåst. Jag vill så mycket, har så mycket tankar på dagarna att
de och de ska jag göra ikväll, men icke sa Nicke.
Jennifer, dottern bor hemma hos oss denna vecka då hon gör sin praktik och
det är ju mysigt att få umgås med henne. Det är verkligen mystid och den ska jag ta tillvara på.

Ha´det bra alla underbara som läser min blogg, jag blir så lycklig när ni lämnar kommentarer.
Men fortfarande är det många som läser men aldrig lämnar spår efter sig, snälla gör det  I like it!

Nu ska ni få se min "pålle" lägg märke till att han är piercad i örat.



Åh, vad han tjatade om denna piercing, men han är i övre tonåren nu så, jag gav med mig.
Rätt eller fel, men  Pålle blev lycklig.

Kramis Lotta

Kommentarer
Postat av: Titti

Vilken söt liten pålle du har!!!

Jag har också en vit pålle fast utan piercing:)

Kram Titti

2009-02-04 @ 10:25:24
URL: http://www.tittispyssel.blogspot.com
Postat av: Eva

Tack för tipsen om tävlingarna, trooor jag ska delta i EN av dom :-)))



Mystiden med dottern, tycker jag låter härlig.

Ha det så gott!



Kram

från Eva

2009-02-04 @ 11:45:08
URL: http://mormorshem.blogspot.com
Postat av: Lo

Hej på dej. Tack snälla för tipset. Ja, jag tror grått blir finast som text. Kram/Lo

2009-02-04 @ 21:28:38
URL: http://englavingad.blogspot.com
Postat av: ingela/inspiration i vitt

Vilken goo häst och vad du var snäll som gav med dig av piercingen, det är ju modernt nu hihi.

Kram på dig/Ingela

2009-02-04 @ 22:31:04
URL: http://inspirationivitt.blogspot.com
Postat av: Mari i Marieholm

Det var en riktig tuffing, den där hästen :)

Jag känner så väl igen mig. I tankarna planerar man för fullt, för allt roligt man vill göra, sen hinner eller orkar man ingenting. Men någon gång så :)

Fick mitt paket i dag. Blev jätteglad, och ganska nöjd över valet, trots veligheten. Den är verkligen jättesöt. Nu måste jag bara skaffa en kudde att ha i.



Kram Mari i Marieholm

2009-02-05 @ 01:00:24
URL: http://marizan.blogspot.com/
Postat av: Ragnhild

Hei Lotta.

Så fin hest, og kult at den har persolighet og attitude.

Lykke til med stolen din, fint å vite at man kan inspirere til prosjekter.

Ha en kjempefin helg:)

Klem Ragnhild

2009-02-06 @ 08:40:54
URL: http://cremeinterior.blogspot.com
Postat av: Lotta

Oj så tjusigt du har fått det här inne i din blogg ! Jag kände inte igen mig :-)

Såklart att Pålle ska få en piercing om han vill , det växer väl igen om han ångrar sig , eller ...

Mysigt att ha dottern hemma !! Jag saknar min stora kille mycket som är kvar uppe i Stockholm , men han kommer nog ner till nästa helg , hoppas jag !!!

Ha en fin helg nu och lycka till i alla tävlingar !

Kram/Lotta

2009-02-06 @ 08:44:54
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/
Postat av: Flisan

Oj, så många härlig tävlingar det är på G!!



Din "pålle" är underbar med sitt örhänge och allt men jag blev bara så förtjust i din underbara duk!!!!



Sååå fin!!



stor kram och trevlig helg!



Flisan

2009-02-06 @ 17:05:47
URL: http://lillaflisans.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Petra, igår kom mitt fina hjärta, tack såå himla mycket , det doftade lavendel till och med i min brevlåda. Vad fint du hade slagit in det, jag är så glad i hjärtat.

Kram på dig/Ingela.

2009-02-07 @ 00:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0