Nya utmaningar.........

Ja då var det kväll igen och mässan avklarad. Jag är trött i både kropp och själ.
Har fått en utmaning från min älskade dotter  www.liljansvilja.blogg.se


1 ) Tre jobb jag haft   

     Mentalskötare på Beckomberga sjukhus
     Säljare på B Löfquist
     Key account på Göteborgs Kex

2)  Tre platser som jag bott på

      Snatra by där jag är född
      Karlholmsbruk där jag växte upp
      Vallentuna där jag bor idag


3)  Tre saker jag gillar att se på TV

       Det okända
       Bygglov
       Glamour

4)   Tre favoriträtter

        Helstekt lever   om jag får tillaga den själv
        Biffstek  när min måg P tillagar den
        Älgstek med murkelstuvning  Jämtlands guld

5)    Tre platser jag skulle vilja vara på just nu

         Hemsjö (Jämtland)
         Vallentuna  (eftersom jag reser och är i Jönköping just nu)
         I Nyköping hos min dotter

Ja, så känner jag just nu, det är lite kul med alla dessa utmaningar man måste tänka efter.
Nu ska jag skicka dessa vidare till 3 av mina alla fina bloggvänner och jag väljer

www.envilsenloppa.blogspot.com      en underbar liten Lotta som tillför så mycket med sina fina kommentarer

www.levapalandet.blogspot.com         samma här Ullis förgyller mitt bloggande och därmed mitt liv

www.hannashantverk.blogspot.com    Hanna inspirerar mig och därmed förgyller hon tillvaron

Hoppas ni har lust och tid att svara på denna utmaning.
Tack Jennifer " Lillpuss "för utmaningen.

Jag skrev ju igår att jag skulle åka till loppisen på lunchen och det gjorde jag
ska visa under helgen när jag  kan fota mina inköp men jag kan ju berätta att det blev ett gammalt överlakan med
en helt bedårande uddspets, ett jättefin tårtspade, en vit fin duk, lite spets och sen lite glas som jag kommer att måla.

Imorgon går bilen härifrån Jönköping senast 07.30 för ett möte i Norrköping 09.00 sen blir det hem till Vallentuna
och byta garderob för vidare körning upp till Sundsvall. Lite negativt att dom pratar/skriver/lovar snö oväder och jag
som hatar att köra i sån´t. Men men det tar vi imorgon.

Jag har en ny tävling på g... håll utkik i min blogg närmaste dagarna!!!!


Kram på er alla   Lotta


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kör du själv? Vart är Pappa? Älskar dig

2009-02-10 @ 20:51:39
Postat av: Mia

Hahaha... oj vilken terrorist jag verkar vara med tanke på alla mina kommentarer igår. Din sida hängde sig bara hela tiden och jag fick aldrig svaret att min kommentar var skickad till dig. Jag gick in på din sida flera gånger efteråt också och kollade men ingen kommentar från mig. Nu såg jag att du fått svar flera gånger om... sorry... :)



Kram Mia

2009-02-10 @ 21:29:27
URL: http://miashem.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Men vilken kul utmaning , jag ska försöka svara på den så gott jag kan !!

Ja uschanemej ,kör lugnt nu !!!

kram/Lotta

2009-02-10 @ 21:33:52
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Hej Lotta!

Kul utmaning! Undrar om jag ska göra den på en gång...

Ja, idag hade dom inte hunnit med o ploga klart här i S-vall. Men imorgon borde dom ha hunnit med sig.

Trafiken flyter ju på ändå, snön har blivit så packad.

Har inte sett nå väder, men idag har det varit soligt iallafall, inge mera snö :) Går nog bra att komma fram här ;)



Kör försiktigt!

Ha d gott!

Kram Hanna

2009-02-10 @ 23:00:38
URL: http://hannashantverk.blogspot.com/
Postat av: anita

Oj, vad kul med nästa tävling, jag håller utkik. Kör försiktigt och håll i ratten med båda händerna! Ha det bra!

2009-02-11 @ 10:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0