Morgonstund har guld i mun

Tänk vad det är mysigt att vara uppe med tuppen, sitta i ljusens sken med kaffemuggen. Tankarna far genom huvudet
vad man ska göra under dagen. Här i vår lilla by är det väldans lungt och tyst, kör det 10 bilar på vägen nu vintertid
är det nästan trafikkaos. Idag är näst sista dagen på 2008, blev väl inte det bästa året i mitt liv och inte det sämsta heller.
Av 2009 förväntar jag mig mycket mer (beror nog mycket på mig själv) men vädret kan jag inte påverka så därför ber jag vädergudarna om många många soltimmar 2009. Några nyårslöften blir det inte, men däremot en massa önskningar
om hälsan framförallt. Jag vill att alla ska får vara pigga och friska.
Får nog sätta mig och skriva en kom ihåg lapp nu inför handlingen idag, annars har jag glömt hälften när jag kommer
hem. Få se om sonhustrun också ska ut och handla då åker vi nog till Kälarne eller blir det Hammarstrand.
Ha en bra dag så hörs vi senare. Kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas ni får en mysig dag. Längtar efter er och önskar att jag fick vara med. Älskar dig

2008-12-30 @ 08:45:53
Postat av: Jennifer

jag önskar jag kunde vara där med dig om dagarna, längtar efter dig! Här har det kommit lite snö på morgonen. Älskar dig

2008-12-30 @ 09:14:48
Postat av: Anki

Godmorgon

Ska få i mig lite frukost och på med lite kläder så drar vi sen. Plinen följer med oss så ska grabbarna grus elda.

Kram

2008-12-30 @ 09:29:00
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Lo

Hejsan. Va kul med en ny bloggare! Jag har läst lite om dig i Flyarnas blogg. Ska bli kul att få se ditt pyssel. älskar själv att pyssla även om det blir lite sällan. Tänk om man kände någon i närheten som man kunde pyssla med!! :) Mina sönder gillar inte så´nt och de är i övre tonåren nu. Det är mest dataspel och så´nt som gäller.

Lycka till med blogg och butik!

Må så gott!

Lo

2008-12-30 @ 10:08:04
URL: http://plommondjungeln.blogspot.com
Postat av: JossePlin

Hej farmor!

älskar att du har burgat blogga.

2008-12-30 @ 13:34:22
URL: http://plin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0