Vårkänslor.........

Tänk att äntligen förnimmer man att våren är på gång. Ljuset, fågelkvitter, sol och regn om vartannat.
Vaknade tidigt imorse 05.15 och det första jag hörde var fågelkvitter, det förgyller....
Idag ska jag åka upp till Östersund och jobba resten av veckan, få se hur långt våren kommit där?
Blir ett stopp i Sundsvall och där har jag en favoritloppis som jag måste in på. Kommer också att stanna till i Söderhamn och besöka Dollarstore. Konstigt att man alltid hittar något som vill följa med hem!
Våren medför att mina målningar pryds med rosor, här är lite glas som jag målade i helgen





Den här bilden är tagen i sommarbutiken förra året.

Gjorde också några tavlor "Till Mamma" tänkta som Mors dags present,
för så långt borta är ju inte 31 maj.
Då dom inte är riktigt klara får ni se dom i ett senare inlägg.

Om en timme ungefär är det dags att hoppa in i bilen för de dryga 60 milen, tur att det finns ljudböcker.

Och slutligen
Det bästa med framtiden
är att den bara kommer en dag i sänder

Kram Lotta


Kommentarer
Postat av: Anki

Kramar om, halka nu inte uppe i Norr, då blir det jobbigt i påsk.

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2009-03-17 @ 12:29:19
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det löser sig med skrivaren, jag får skicka in den på Måndag i papperskopia och via mail på Fredag :) Nästa vecka är jag hos er, det ska bli mysigt. Älskar dig puss

2009-03-18 @ 10:16:02
Postat av: Lotta

Vilka fina glas , gillar målade glas och att de e rosor gör det ju inte sämre ,jättefina !!

Tack för Grattishälsningarna !!

Önskar att det fanns ett Dollarstore här i krokarna med , det verkar va en kul affär !!

Kör försiktigt nu !!

Kraam !

2009-03-18 @ 15:41:47
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0