Det är på tiden, eller hur???

Ja, jag är still going strong. Har nu jobbat hårt som "konsult" åt kexet i 6 veckor, det har varit resor från Halmstad i söder till Umeå i norr. Just nu sitter jag på ett hotellrum i Sundsvall, ska äta en god middag med lagubs och sen blir det en tidig kväll för att kunna åka tidigt till Vallentuna imorgon. Längtar hem nu, har varit på resande fot sen förra fredagen.
Nu blir det att producera för Fantasia Hantverk i en månad, för till min stora glädje fick jag förfrågan från
www.julhantverk.se om att ställa ut mina alster. Det är en stor mässa i Kistamässan 3 t o m 6 december för
allmänheten, man räknar med 10 - 14tusen besökare. Bussar går från många ställen i Sverige. Kolla in sidan.
Jag är peppad till max, ska bli jättespännande. Såná här gånger är det en fördel att ha arrangerat så många mässor som jag gjort med "kexet" för jag vet exakt vad som måste beställas och hur jag går till väga.
Medarbetare i min monter har jag också fått, dotter, sonhustru och dotters svärmor, tack söta för att ni ställer upp på mig. Får hitta på nå´t mysigt på lördagkvällen jag grunnar på att vi ska ta en hotellövernattning och äta och dricka nå´t gott.
I morse reste vi från Umeå och tog vägen förbi Samuelsgården och sommarbutiken där jag packat ihop en massa
inför mässan, bilen är fullproppad men lagubs peppar mig inför min stora mäss satsning. Allt blir mycket lättare när man har stort stöd av dom som står en nära.
Ja, det här är lite av vad som händer mig just nu, hoppas jag tar tag i mitt bloggande och kommer tillbaka lite oftare.
Ha nu en mysig helg (med spöken och andar)
Lotta

 


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Trevlig helg :)

2009-10-30 @ 20:08:53
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Petra

Lotta, jag är inte förvånad att du fått mässförfrågan för du gör såååå vackra saker. Förstår att du nu har mycket jobb framför dig, men roligt, roligt, roligt....

Hoppas dock att du hinner vara här i blogglandia lite då och då också för jag saknar dig när du inte är här.

Må gott du resande kvinna!

Kram Petra

2009-10-30 @ 23:35:10
URL: http://villanoystu.blogspot.com
Postat av: pia källberg

Hej min vän.

Ett STORT lYCKA TILL på mässan .

Det kommer du att fixa hur lätt som helst.

Kramar Pia

2009-11-02 @ 06:56:32
Postat av: Mari

Så roligt!

Lycka till. Det kommer att gå jättebra, det är jag övertygad om :)



Kram Mari

2009-11-12 @ 12:23:02
URL: http://marizan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0