Hipp Hurra för "Fröken Jennifer

Grattis älskade dotter, idag är Du klar skolfröken.
Man kan inte annat än vara stolt som förälder och lyckönska
alla barn som i framtiden får ta del av dig och din pedagogik.
Du har gjort ett kanonjobb.
Hoppas du får en fin dag idag och unnar dig ett och annat
glas champagne.



Massor av kärlek.

Så var det äntligen fredag och himlen är blå och vi har blivit lovade solsken hela helgen, kan det bli bättre.
Ska strax ge mig iväg på jobbarrunda, faktiskt inte så motiverad idag, Jag har så mycket annat jag vill göra,
men det får bli imorgon. Jag fick ett kanonbesked igår om min framtid när det gäller jobb/inkomst så nu kan
jag köra i 110 och inte behöva oroa mig. Kan inte bli bättre.

Kram till er alla och ha en underbar helg  Lotta

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack så mkt för fina ord!

2009-05-29 @ 09:23:12
Postat av: A-K

Skönt med glada och positiva besked. Kram från mig och Stella

2009-05-29 @ 09:43:49
Postat av: Lilla jag

Låter som en bra dag för dig :)

2009-05-29 @ 10:29:44
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så kul att hon är färdig lärare. Det är det bästa val jag gjort när jag blev klar för snart 20 år sedan fast det skett så stora förändringar i skolan. Låter ju helt kanon att det löst sig med jobb.



Kramar Ullis

2009-05-30 @ 22:59:01
URL: http://levapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0