Ja se det snöar.............

Har faller snön det borde räcka nu, men så är det tydligen inte. Det kanske är normalt med vinter i mars, man glömmer hur det varit tidigare år eftersom man längtar så efter våren. Det är skönt att vara hemma, bo på hotell är inte så mysigt som det kan verka. Som jag skrev tidigare var vi på restaurangmässa i Jönköping, riktigt bra massor av besökare.
Lite tid hade jag att springa in på min favoritloppis, här kommer fyndet


Riktigt söt liten pojke, 35 kr var han ju värd.
Han verkar trivas hos oss för han ler hela tiden!
Igår kväll blev det pyssel framför Tv:n med Let´s dance, min favorit är den store starke Mr Samuelsson
och igår gjorde han ju bra ifrån sig. Började med att texta på mina hjärtan här är resultatet


Här ligger dom nylackade och klara.
Hittade en bild som jag tyckte så mycket om, jag älskar ju änglar, så då blev det lite
nya böcker och en tavla


Det här är ju mitt stora intresse, att få skapa, ideerna kommer som virvelvindar i huvudet.
Min dröm är att få jobba med detta på heltid, det tål att fundera på.
Lägger ut dessa på www.fantasiahantverk.blogg.se om någon är intresserad.
Vill samtidigt tacka för alla beställningar, det gör mig glad.

Idag fyller mitt ena barnbarn 6 år

Grattis Fabian, synd att du bor så långt från farmor och farfar så vi inte kan
komma och äta tårta med dig.

Ha nu en mysig lördag alla som läser min blogg.

Kram Lotta



Kommentarer
Postat av: Ullis/Leva på landet

Åh har ni också en massa snö. Vi har i alla fall inte fått någon ny sedan i torsdags. Vilket härligt kort på ditt barnbarn. Hoppas att ni kan träffas snart. Dina hjärtan är ju så fina. Njuter åt mitt varje dag.



Ha en skön helg!

Kram Ullis

2009-03-14 @ 14:28:17
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: Dotter

Gud vilken söt liten pojke, eller ja det finns ju två i detta inlägg. Ha en mysig kväll. Jag ska till Anna-Karin och lilla stella för lite vinmys. PUSS

2009-03-14 @ 17:34:19
Postat av: Petra

Så vackert du skapat- igen, du är otrolig!

Och vilka fina pojkar du visar för oss ikväll. SÅ tråkigt att du inte kan äta tårta med Fabian, kan tänka att det måste vara svårt när barnbarn bor långt borta. Mina barns farmor och farfar bor 12 mil bort, vi söker åka så ofta vi bara kan. Och de till oss också förstås. Men jag vet att särskilt farmor tycker att det är tråkigt att inte kunna träffa dem dagligen. HOn säger att en vecka går bra, men sedan börjar hon längta...

Må gott,

kram Petra

2009-03-14 @ 23:35:36
URL: http://villanoystu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0