Tävling hos Mari ..........och en Dodge Nitro

Hos Mari i Marieholm www.marizan.blogspot.com
hittar du detta underbara serveringsförkläde som lottar ut
Tävlingen pågår till den 14/3 23.59

Det här förklädet är precis vad jag älskar. Vill vinna!!!!!!
Man kan även vinna detta

och mycket mer, kolla in får ni se   www.marizan.blogspot.com

Resan upp till Sundsvall gick bra igår, blev lite sena, då vi gjorde ett stopp i Norrköping
och köpte oss en ny bil, det blev en Dodge Nitro





Den är klar för leverans 2 maj. Spännande blir det, när jag som är liten ska ut och köra denna,
men det går säkert bra, kändes hur bra som helst igår.

Nu ska jag iväg och plocka upp mässan här i Sundsvall, ska vara klart till12.00 då kunderna börjar strömma in.
Ska ut och jaga lite blommor först.

Kram Lotta


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Lotta!



Tack så mycket för din gulliga kommentar!

Fin bil :) Den blir det nog kul att köra runt i!



Kul med mässa!



Ha en jätte bra dag.

Kram Sandra

2009-02-12 @ 08:40:06
URL: http://sandrashem.blogspot.com
Postat av: pia

hej lotta

tack söta du =) jag tror oxo hon bir nöjd....wow vilken häftig bil, kul o få glida runt i den =)

kramar pia

2009-02-12 @ 08:48:54
URL: http://pwahlberg.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Åh herregud vilken snygg bil :) Jätte fin det är ni värda! Puss

2009-02-12 @ 08:57:40
Postat av: Jennifer

Åh herregud vilken snygg bil :) Jätte fin det är ni värda! Puss

2009-02-12 @ 08:57:49
Postat av: Titti

Hej Lotta!

visst var det ett fynd.. jag måste dit igen!!

klockan stämmer inte på min blogg så jag "dansade" kl 10 ungefär:) Jag har liksom inte riktigt klurat ut hur jag ska ändra detta..

Jättefin bil!!

Kram Titti

2009-02-12 @ 09:35:52
URL: http://www.tittispyssel.blogspot.com
Postat av: Anki

Herregud vilket monster, ska du sitta på "kudde" när du kör den.;)

Jag är inte lite avis, vill också ha ett monster, den är dö läcker, säger som din dotter, det är ni värda.



Kram

2009-02-12 @ 10:51:24
URL: http://flyarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken härlig blogg du har, Tack för titten!

Hanna

blommorifonstret.blogspot.com

2009-02-13 @ 09:39:32
Postat av: Karin Almonte

Skitsnygg bil...säg till om du behöver hjälp om du ska på Gotlandsfärjan :) Men du får som sagt nog låna barnbarnens sittkudde för att nå upp över ratten...Kör hårt!

Kram/Karin

2009-02-14 @ 10:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0