Sommaren är kort, det mesta regnar bort........

Nu var det länge sedan jag skrev, har varit fullt upp. Jag har haft en underbar sommar här uppe i Jämtland
butiken har gått bra , hade velat fortsätta att ha den öppen men semesterperioden är över och då blir det inte
så mycket människor kvar här uppe. Nu vill jag öppna nå´t liknande i Vallentuna under höst/vinterperioden.
Ska försöka övertala lagubs att inreda vår carport, där skulle det bli kanon att ha en liten butik som jag kan ha öppen
ett par dar i veckan. Jag får väl sätta på mig silkesvantarna nu när jag kommer hem, åker till Vallentuna imorgon.
Måste säga att det är med blandade känslor, trivs så himla bra här uppe men saknar la familia.
Ja sommarvädret behöver jag inte skriva så mycket om för det vet ju alla hur det blev, men några fina dagar/kvällar
har vi haft och då har jag varit "bakom flötet"





Dotter och måg var här uppe och förgyllde min vardag i drygt en vecka, blev många mysiga
fisketurer. Blev bortskämd den veckan med middag mm när jag kom hem från butiken, tack mina fina.
Veckan innan dom kom var min son och sonhustru uppe i sin stuga och även då var marksevicen total
fick hjälp med det mesta. Jag har världens finaste familj, tack för att ni finns.

Nu är himlen blå, blir en underbar dag idag, ska snabba mig på att måla en skänk som jag grundmålade igårkväll
sen blir det att fånga dagen.

Kram på er alla Lotta


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Låter som en härlig sommar :)

2009-08-19 @ 13:15:02
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Anki

Ja jag vill inte attsommaren ska ta slut.

Kram

2009-08-19 @ 13:43:27
Postat av: Dotter

du är värd allt det bästa min kära mamma, vi ses i helgen!

2009-08-19 @ 20:21:19
Postat av: pia källberg

Oj va skönt att bloggen kommit igång har saknat dina fina ord .härligt att du haft en bra sommar

så synd att den går för fort förbi man längtar redan till nästa vår och sommar den bästa tiden .

ha det så bra .

Kram

Pia

2009-08-20 @ 11:01:22
Postat av: Ullis/Leva på landet

Så kul att det har gått så bra med butiken. Hoppas att du hittar något lämplig hemma också där du kan vara. Kul att höra från dig.



Ha en fortsatt bra helg!

Kram Ullis

2009-08-22 @ 22:01:46
URL: http://levapalandet.blogspot.com
Postat av: Jennifer

älskar dig mamma!

2009-08-24 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0