När jag mår riktigt bra........

Idag har vi handlat inför morgondagen, nu är det bara 45 minuter kvar till nyårsafton.Jag haft en mysig eftermiddag, först fick vi besök ( här kommer man på skoter) av min fars bror helt underbart ,mycket nostalgi. Tack för att du finns kvar för mig farbror då jag saknar min far så otroligt mycket finns mycket likheter som jag suger i mig och njuter av. Ja, nog om detta, släkten kommer släkten går. Efter det syddes några lavendelhjärtan och sen blev det pensel och vit färg och det bästa av allt Lugna favoriter på radion då njuter jag. Tänk att lunga favoriter kan få mig att må så bra.
Jag lovade att kameran skulle fram idag och jag har letat men tyvärr finns den kvar hemma i Vallentuna,sorry.
Hoppas att AnkiPlanki kan ta med sin i morgon när vi ska fira in det ny året så jag kan ta några bilder
Vet ni jag har målat våra möbler i hallen vita ikväll och älsklingen har sovit hela tiden han blir nog förvirrad imorgonbitti.
Nu får jag nog sga godnatt, hörs imorgon. Kram Lotta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Galning, vad gör du uppe om nätterna så sent. En annan gick och la sig tidigt men jag har haft två smågrisar jagandes i sängen i natt så nu är jag trötter. Tar med mig kameran när vi kommer och lite annat.

Kram

2008-12-31 @ 08:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0